En tiennyt tällaisten ihmisten olemassa olosta!? Olen aivan sanaton!

En ymmärrä kuinka viitsitään tulla toisten blogeihin vain kiukuttelemaan ja arvostelemaan sekä syyttämään toista maalaisjärjettömäksi ja laiskaksi ihmiseksi sekä vielä kaiken kukkuraksi kehdataan kysyä, että missä minä olin kun jäkeä jaettiin!!!?

Mä olen raivona.

Jos kerran ensimmäistä kertaa tulee piipahtamaan (tämä voi ristus -nimimerkille), ei voi kyllä yhden tekstin perusteella antaa tuollaista lausuntoa. Samaa voin sanoa Kulkija Kuosmaselle. Mitä voit sanoa mun mielikuvituksesta? ET MITÄÄÄÄÄN!!!

Osaan ottaa kritiikkiä vastaan, mutta en siedä aiheetonta paskan jauhantaa ja tuntemattomilta (jotka eivät viitsi edes jättää mitään jälkeä mistä on tänne löytänyt taikka missä itse "asustaa") henkilökohtaisuuksiin meneviä inhottavuuksia. En minäkään ole inhottava muiden blogeissa. Koen tämän naurettavan arvostelun vähän samaksi, kuin sen, että joku tulisi meille kotiin haukkumaan mua.

Lopetan tämän kohta kokonaan, jos ei täällä saa olla rauhassa tuollaisilta kuspäiltä.

vihainen.gif