Niin, täällä mä istun virastolla. Kuuntelen Koopia. Teen töitä. Paitsi en nyt kun kirjoitan tätä.

Ihailen Duussin joululahjaksi antamaa Snö-rannekorua. Tosin vaihdomme lahjat vasta nyt tammi-helmikuun vaihteessa...

Tänään olisi ohjelmassa töitä ja vielä vähän töitä. Olen varmaan vasta neljän aikaan vapaa kotiutumaan niin ja tulin tänne virastolle jo kello kahdeksan. Mutta tätä se on se nuorisotyönohjaajan työ: viikonloput ja illat. Mitä älyttömimmän työajan keksit, olemme silloinkin tod.näk. töissä :/ !

Olen nyt päässyt jotenkin jo sisälle tähän hommaan. Edelleen kuitenkin v**ttaa se, ettei kukaan ole kertonut mulle automaattisesti mitään. Mä olen itse saanut kysellä kaikki jutut ja ottaa selvää asioista. Muutaman kerran on jo tullut vähän sellainen olo, että niin, mähän osaan kysyä ja selvittää asioita, joiden olemassa oloa en edes tiedä! ARGH :(

Niin ensimmäistä palkkaa odottelen. Taitaa tipahtaa tuolloin 15.päivä. Tällä hetkellä tilillä on vajaa 5 euroa. Olen tehnyt jo pitkän listan siitä, mitä ostan ensimmäisestä tilistä. Ei suikaan ole kärsivällisyyttä odottaa sitä toista, vaan kaikki tulee saada ensimmäisestä ;) Pitäisi ainakin ostaa:
            pari siistiä käyttöpaitaa (mars Espritille)
            farkut (mistäs löytäis...ehdotuksia?)
            uudet kengät (ehkä jotkut korkkariosaston kengät mitkä menis jo nyt) 
            uusi Kanebon pitkittävä ja erotteleva yksilö
            Leolle uusia käyttövaatteita (jotain kivoja ja pikkupoikamaisia sieviä)
            kannettavalle laukku (mä haluun jokun sievän!!!)
            jne. jne. pikkuasioita

Ei, mutta nyt kello lähenee jo puoli kymmentä. Täytyy hurauttaa kirkolle messuun. Meillä on yksi rippikoulu siellä tänään kaitsettavana.. hohhoijaa!