Huh huh ja voih!

Täällä on vauva-arki alkanut pyörähtää käyntiin, tosin hieman takkuisesti. Mutta niin se varmaan käynnistyy monella muullakin! Ei sitä muuten, mutta on kovin vaikeaa sopeutua siihen, että kun poika on hereillä seurustellaan ja kun se nukkuu tehdään asioita tai nukutaan myös. Mulla kun se menee vähän siihen, että kun poika nukkuu sitä ihaillaan. Kun se on hereillä, sen kanssa höpötellään. Kun se syö, sitä ollaan paikallaan. Ja sitten kaikki ne pojan hoitoasiat hoidetaan niissä väleissä. Mitä jää ajasta Kain ollessa töissä jäljelle? Vastaus: EI MITÄÄN!?! Aika menee siivillä!

lentokone.jpg

Sinne meni se aika... Taisi matkustaa ulkomaille. Koskakohan palaa takaisin...?

Ongelma sinänsä ei olisi ongelma, jos täällä olisi mun lisäksi joku, joka mun puolesta päivisin pyörittäsi pyykkiä, söisi, veisi roskia, kävisi kaupassa, kävisi suihkussa, lukisi postit jne. jne. Ihan totta, kun ei sitä kerkeä tekemään mitään! Eilen, kun olin juuri saanut suihkussa shampoot hiuksiin, kuuluin itkuhälläristä rääkäisy: "Haluan nyt seuraa! Niin ja ruokakin olisi kiva!" ei siinä auttanut muuta kuin äkkiä hiukset huuhteluun ja hoitamaan velvollisuuksiaan. Onneksi on keksitty suihkutettava hiuksiin jätettävä hoitoaine ja sitä ylellisyyttä löytyy myös minun varastoistani!

Nyt tuo pieni nukkuu tuolla, mutta saa nähdä kuinka kauan. Ja mitä äiti tekee!? Kirjoittelee blogiin.. Hieman hävettää, mutta kaipa mulla saa n yt yksi pieni oma aika olla, jolloin voi tehdä muutakin kuin kotiasioita..?

No niin... nyt se kotitöiden aika loppui. Poika heräsi ja vaatii ruokaa. Ehdimpä mä nyt sitten yhden koneellisen pyykkiä laittamaan pyörimään (mutta en levittämään..)!