Mukavaa :)

Nyt olemme saaneet Leolle lapsenvahdin. Ensimmäinen vahtikeikka on ensi viikon keskiviikkona. Sovimme, että maksamme MLLn suosittelemaa palkkaa ja mukavaa on se, että työurani aikainen srk-nuori asuu ihan lähellä, joten ei tarvitse kustantaa taksimatkojakaan, vaikka niin alunperin ajattelimme Kn kanssa. On ihana päästä ulkoilemaan piiiitkästä aikaa ihan yhdessä Kn kanssa. Ja vielä niin, että tietää lapsensa olevan hyvässä hoidossa.

Leo heräsi tänään taas viideltä, mutta meni aamupuuron jälkeen (n. klo 6.00) uudelleen nukkumaan tunniksi, ONNEKSI! Siitä asti poika sitten valvoi, leikki ja riehui niin, että päiväunille mentiin vasta tuossa kahden aikaan!? Toivottavasti nyt nukkuisi, koska muuten voi olla tuo ilta aika kiukkua..

Aamulla oltiin perhekerhossa. Vähän kökkö kerta tänään, kun oli sellainen ihme elä paremmin tällä aineella -esittelijä paikalla. Joo joo, mä en syö tarpeeksi hyvin ja tiedän, että en elä terveellisesti, mutta ei kiitos teidän terveysjuomille. Jos mä varoisin kaikkea epäterveellistä, en mä nauttisi elämästä samalla lailla. Mä olen täällä maanpäällä just niin kauan kuin on tarkoitus enkä halua sen ajan olevan sellaista jatkuvaa varomista ja pidättäytymistä.

Terveellisyydestä puheenollen pitäsi varmaan mennä tekemään sapuskaa. Kaapissa olisi broileria ja sulatejuustoa. Voisi niistä loihtia jotain. K tulee tunnin päästä kotiin. Voisin leikkmiä tänään hyvävaimoparasvaimo-vaimoa ja kattaa pöydänkin valmiiksi siksi kun se tulee ;)

Ai niin ja Laurelinin oma Jääkanaset joukkue johtaa Karakallio vs. Lippajärvi -liigaa :D Pieni selvitys, että olen hurahtanut tällaiseen fantasy NHL-jääkiekkoon . Käytössä on 30 miljoonaa leikkirahaa, jolla tulee ostaa 7 henkinen joukkue NHL:n pelaajista. Joka viikko saa kaksi vaihtoa, jotta voi vaihdella pelaajia. Pisteitä tulee sen mukaan, miten kyseiset pelaajat ja heidän edustamat joukkueet pärjää tuolla rapakon takana. Koukuttavaa... Enpä mä varmaan muuten tätä tekisi, muuta kun haluan pärjätä paremmin kuin K. Ai Laurelin kilpailuhenkinen? Älä viitsi;)

No, ei se Leo kauaa nukkunut. Heräsi just.